سفیر اسپانیا در دیدار با مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی:

آماده همکاری و تسهیل در روند حضور فعالان گردشگری ایران در فیتور 2024 هستیم

1402/2/23 - 14:57

سفیر اسپانیا در ایران در دیدار با مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بر توسعه روابط گردشگری میان ایران و اسپانیا تأکید و برای تسهیل در روند حضور فعالان گردشگری کشورمان در فیتور 2024 اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این جلسه با حضور محمدحسین صوفی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و آنخل لوسادا فرناندز سفیرکشور اسپانیا در ایران در دفتر کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار شد.

محمدحسین صوفی در این دیدار با اشاره به عضویت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در سازمان های بین المللی مختلف، به تشریح فعالیت های متنوع این کانون در حوزه های صدور اسناد و مدارک بین المللی، امداد خودرو، اتومبیلرانی و رالی های خودرویی، خدمات گردشگری و هتلداری و همچنین مدیریت رویدادها و پاویون ایران در نمایشگاه های گردشگری خارج از کشور، پرداخت.

او در ادامه ضمن قدردانی از همکاری سفارت اسپانیا در همکاری برای اعزام شرکت کنندگان ایرانی به نمایشگاه فیتور که بهمن 1401 در مادرید برگزار شد، ابراز امیدواری کرد، در سال جاری نیز شاهد ادامه این همکاری در نمایشگاه فیتور 2024 باشیم.

صوفی همچنین بر همکاری مشترک کانون های ایران و اسپانیا در حوزه خدمات امداد خودرویی تأکید کرد و این همکاری را  در ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در ایران، بسیار مهم و موثر دانست.

سفیر اسپانیا در ایران نیز با قدردانی از تلاش و پیگیری های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در برگزاری پاویون ایران در نمایشگاه فیتور سال گذشته، برای همکاری در تسهیل و تسریع حضور فعالان و کنشگران صنعت گردشگری ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور 2024 اسپانیا اعلام آمادگی کرد.

آنخل لوسادا فرناندز، در ادامه به میزان علاقه مندی خود به صنعت گردشگری اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و همچنین ظرفیت بسیار مناسب موجود در ایران، امکان توسعه روابط گردشگری بین دو کشور بیش از گذشته فراهم شده است. از اینرو امیدواریم به زودی این روابط بیش از پیش توسعه و گسترش یابد.