بازدید ضرغامی از پاویون وزارت میراث فرهنگی در اکسپو تهران

1402/2/18 - 16:07

مهندس عزت الله ضرغامی از غرفه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران (اکسپو) بازدید و با صنعتگران و هنرمندان حاضر در نمایشگاه گفتگو کرد.


به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، وزیر میراث فرهنگی روز دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 به همراه علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری و مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور، با حضور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از فعالیت های این غرفه از جمله تولید زنده صنایع دستی توسط صنعتگران کشورمان، پرتال جامع گردشگری کشور (ویزیت ایران)، برگزاری نشست های آشنایی با جاذبه ها و فرصت های سرمایه گذاری و صادراتی ایران و ... دیدن کرد.

عزت اله ضرغامی در این بازدید تلاش کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در پیشبرد اهداف پرتال ویزیت ایران و محتوای غنی این مرجع گردشگری به 6 زبان زنده دنیا، را شایسته تقدیر دانست و بر تقویت بخش تولید و اشتراک محتوای آن به منظور معرفی بیش از پیش جاذبه های بی شمار استان ها و نقاط مختلف ایران، تأکید کرد.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نمایندگی از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پاویون این وزارتخانه را به منظور معرفی فرصت های سرمایه گذاری ایران در حوزه گردشگری و معرفی جاذبه های گردشگری کشورمان، در این دوره از نمایشگاه اکسپو برپا کرده است.

در ایام برگزاری نمایشگاه، محتواهای معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری ایران و همچنین جاذبه‌ های گردشگری، تاریخی وطبیعی و ... ایران به زبان های مختلف از جمله چینی، روسی، انگلیسی و عربی در قالب ارايه های اسلاید، ویدیو و تصاویر در نوبت های مختلف برای بازدید کنندگان سایر کشورها به نمایش در خواهد آمد.

جامعه تورگردانان ایران، انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی، جامعه هتلداران ایران، انجمن اقامتگاه های بومگردی و پرتال ویزیت ایران در کانترهای جداگانه به ارائه خدمات و معرفی توانمندی های خود می پردازند.

ورک شاپ تولید محصولات صنایع دستی و عرضه هنرهای سنتی توسط صنعتگران ایرانی، از دیگر بخش های غرفه وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی در چهار روز برگزاری نمایشگاه است.

پاویون وزارت میراث فرهنگی تا ٢٠ اردیبهشت از ساعت ٩ تا ١٧ در سالن ٣۵ نمایشگاه بین المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.