آغاز به کار پاویون وزارت میراث فرهنگی در نمایشگاه اکسپو تهران

1402/2/17 - 12:26


پاویون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشور در محل دائمی برپایی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی؛ این نمایشگاه روز یکشنبه ١٧ اردیبهشت ١۴٠٢ با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهور، علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور، محمدحسین صوفی مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و جمعی از مدیران، تجار و فعالان اقتصادی آغاز به کار کرد.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نمایندگی از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پاویون این وزارتخانه را به منظور معرفی فرصت های سرمایه گذاری ایران در حوزه گردشگری و معرفی جاذبه های گردشگری کشورمان، در این دوره از نمایشگاه اکسپو برپا کرده است.

در ایام برگزاری نمایشگاه، محتواهای معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری ایران و همچنین جاذبه‌ های گردشگری، تاریخی وطبیعی و ... ایران به زبان های مختلف از جمله چینی، روسی، انگلیسی و عربی در قالب ارايه های اسلاید، ویدیو و تصاویر در نوبت های مختلف برای بازدید کنندگان سایر کشورها به نمایش در خواهد آمد.

جامعه تورگردان ایران، انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی، جامعه هتلداران ایران، انجمن اقامت گاه های بومگردی و پرتال ویزیت ایران در کانترهای جداگانه به ارائه خدمات و معرفی توانمندی های خود می پردازند.

ورک شاپ تولید محصولات صنایع دستی و عرضه هنرهای سنتی توسط صنعتگران ایرانی، از دیگر بخش های غرفه وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی در چهار روز برگزاری نمایشگاه است.

پاویون وزارت میراث فرهنگی تا ٢٠ اردیبهشت از ساعت ٩ تا ١٧ در سالن ٣۵ نمایشگاه بین المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.