مدیرعامل آژانس توریستی و گردشگری آلما سفر:

ایران؛ صندوقچه ای در بسته برای مردم روسیه

1401/12/27 - 18:24

ایران مانند یک صندوقچه در بسته برای مردم این کشور به شمار می رود که ممکن است هر نوع جواهر و گوهری در آن یافت شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد نمایشگاه، نیما درامام مدیرعامل آژانس توریستی و گردشگری آلما سفر روز شنبه 27 اسفند 1401، همزمان با سومین و آخرین روز برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی سفر و هتلداری مسکو، با بیان اینکه امسال به همت هر دو دولت ایران و روسیه شاهد برگزاری یک نمایشگاه استثنایی در مسکو بودیم، گفت: ایران یکی از پررنگترین و موفق ترین کشورهای حاضر در این دوره از نمایشگاه MITT بود. چرا که؛ غرفه در جایگاه بسیار مناسبی قرار گرفته بود و برنامه های جانبی و جلسات مفید و موثر در کنار هم موجب شدند تا ما بتوانیم ایران را به بهترین شکل ممکن به سفر دوستان روسی معرفی کنیم.

او افزود: بازدید و استقبالی که از همان روز آغازین نمایشگاه از پاویون کشورمان و تورهای ایران شد، بسیار باورنکردنی بود و همین موضوع موجب دلگرمی و امیدواری ما شد. روس ها در این رویداد بین المللی اذعان داشتند که ایران مانند یک صندوقچه در بسته برای مردم این کشور به شمار می رود که ممکن است هر نوع جواهر و گوهری در آن یافت شود. این نمایشگاه موجب شد تا ایران به نحو مطلوب به جهانگردان و علاقه مندان به تاریخ و تمدن های کهن معرفی شود.

مدیرعامل آژانس توریستی و گردشگری آلما سفر اظهار امیدواری کرد که نتیجه این نمایشگاه حضور شمار زیادی از توریست های روس در کشور ایران باشد و برنامه های جالب و تورهایی را که آژانس ها و توراپراتورهای ایران طراحی کرده اند، مورد توجه آنان قرار گیرد.

او با اشاره به حضور کشورهای مختلف و توراپراتورهای بزرگ حوزه سفر در این نمایشگاه، اظهار داشت: گردشگری و صنعت توریسم پلی بین دو کشور ایران و روسیه است که می تواند مردم و فرهنگ ها را به یکدیگر نزدیکتر کند. در این راستا امیدواریم در دوران پسا کرونا شاهد ورود تورویست های زیادی به کشور عزیزمان ایران باشیم.