فعال گردشگری استان فارس:

به زودی شاهد ورود گردشگران روس به کشورمان خواهیم بود

1401/12/27 - 17:02

مدیرعامل آژانس نور مهر پارس از استان فارس: با توجه به پروازهای مستقیم ایران و روسیه و جلسات مفیدی که در نمایشگاه MITT مسکو برگزار شد، در فصل های پیش رو شاهد ورود گردشگران روس به کشورمان خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی ستاد نمایشگاه، مرتضی نعمت الهی روز شنبه 27 اسفند 1401، همزمان با سومین و آخرین روز برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی سفر و هتلداری مسکو، با اشاره به استقبال بسیار گسترده از تورهای سفر به ایران از سوی مردم و شرکت های خدمات مسافرتی روسیه، گفت: جلسات خیلی خوبی چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی با توراپراتورهای روس زبان برگزار شد که به استقبال عالی طرف روسی منتهی شد.

او افزود: با توجه به اینکه پروازهای مستقیم به همت شرکت هواپیمایی ماهان برقرار است و شرکت های روسی نیز به صورت روزانه پرواز مستقیم به ایران دارند، ورودی خیلی خوبی را در فصل های پیش رو برای کشورمان خواهیم داشت.

مدیرعامل آژانس نور مهر پارس از استان فارس، خاطرنشان کرد: نمایش ها و آئین های سنتی ایرانی که در پاویون ایران اجرا شد، باعث جذب بیشتر مخاطبان و فرهنگ دوستان و رونق بیشتر پاویون ایران در این نمایشگاه شد.

نعمت الهی پاویون ایران در نمایشگاه سفر و هتلداری روسیه را از برترین غرفه های کشورمان در نمایشگاه های بین المللی دانست و اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش هایی که صورت گرفته بود، از نظر چیدمان غرفه ها، طراحی و غرفه آرایی بسیار قوی و موثر در روسیه ظاهر شدیم.

او در پایان افزود: امیدواریم حضور در مجامع بین المللی مهم ادامه دار باشد تا بتوانیم قدم مفیدی برای کشور عزیزمان در مقابل امواج ایران هراسی برداریم و تورهای روس را بیش از پیش به سمت ایران روانه کنیم.