اکبر غمخوار:

با حضور قدرتمند و محتوای مناسب ارائه شده در نمایشگاه مسکو ۲۰۲۳ شاهد افزایش ورود گردشگران روس به ایران خواهیم بود

1401/12/26 - 15:07



مدیر عامل آژانس مسافرتی راستین سیر: حضور دفاتر خدمات مسافرتی در این دوره از نمایشگاه سفر و هتلداری مسکو با هدف ترغیب روس ها برای سفر به ایران و شرکت در تورهای مسافرتی، بسیار قابل توجه و پررنگ است.

 به گزارش روابط عمومی ستاد نمایشگاه، اکبر غمخوار مدیر عامل آژانس مسافرتی راستین سیر روز پنجشنبه 25 اسفند 1401 در حاشیه برگزاری آیین افتتاح غرفه ایران در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی سفر و هتلداری مسکو، با بیان اینکه موفق شدیم به عنوان یکی از نمایندگان صنعت گردشگری کشورمان و پیش از فرارسیدن نوروز 1402 در نمایشگاه MITT حضور داشته باشیم و تصویر واقعی از جاذبه ها و تاریخ و تمدن ایران زیبا را به نمایش در آوریم، گفت: امسال پاویون ایران از طراحی و اجرای بسیار خوب و ویژه ای برخوردار است و در آن نمادهای تاریخی و اسلامی مشاهده می شود.

او شرکت در این نمایشگاه را برای جذب گردشگران و جهانگردان روسی مفید و موثر دانست و افزود: از آنجایی که بازار سفر و گردشگری کشور روسیه بازار جدیدی برای ایران است، حضور دفاتر خدمات مسافرتی در این دوره از نمایشگاه سفر و هتلداری مسکو با هدف ترغیب روس ها برای سفر به ایران و شرکت در تورهای مسافرتی، بسیار قابل توجه و پررنگ است.

 عضو هییت مدیره جامعه تورگردانان ایران خاطر نشان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته و برنامه های جانبی که برای اجرا در ایام برپایی نمایشگاه طراحی شده، شاهد افزایش آمارهای ورود گردشگران خارجی به ایران باشیم. البته این یک نوعی از بازاریابی است و در کنار شرکت در نمایشگاه ها، لازم است از روش های مکمل هم بهره ببریم تا بتوانیم اقدامات موثری در بازار این منطقه انجام داده و به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم.