برگزاری نشست هماهنگی و هم اندیشی حضور ایران در نمایشگاه MITT مسکو

1401/11/16 - 19:59


نشست هماهنگی و هم اندیشی حضور نمایندگان گردشگری ایران در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی سفر و هتلداری MITT مسکو باحضور معاون گردشگری کشور و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، در این نشست که روز یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ در سالن جلسات معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد، علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور، محمد حسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، لیلا اژدری مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی، حرمت الله رفیعی رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی کشور، مصطفی شفیعی شکیب نائب رئیس هیأت مدیره جامعه تورگردانان ایران و نمایندگان شرکت هواپیمایی ماهان حضور داشتند.


هماهنگی برای حضور پر قدرت ایران و دفاتر خدمات مسافرتی، آژانس ها، تورگردانان و فعالان گردشگری کشورمان، در نمایشگاه MITT درکشور روسیه، از مهمترین محورهای مورد بحث و تبادل نظر در این نشست بود.

نمایشگاه گردشگری ام آی تی تی امسال 16 تا 18 مارچ 2023 همزمان با 25 تا 27 اسفند 1401 در محل نمایشگاهی CROCUS EXPO در مسکو دایر خواهد شد.

MITT یکی از پنج نمایشگاه گردشگری برتر در سراسر جهان و بسیار مورد توجه جامعه جهانی گردشگری است. این رویداد بین المللی محیطی مناسب برای فعالانی است که ارتباطات خود را با همکاران و مشتریان گسترده تر کنند، چراکه؛ شرکت در آن امکان برقراری ارتباط مستقیم با آژانس های مسافرتی و تور اپراتورهای 52 منطقه روسیه و حدود 20 کشور جهان را فراهم می کند.