مصطفی شفیعی شکیب:

طراحی پاویون ایران در نمایشگاه فیتور 2023 بهترین غرفه در 25 ساله گذشته بود

1401/11/5 - 17:05

عضو جامعه تورگردانان ایران حاضر در نمایشگاه فیتور 2023: پاویون ایران در فیتور چهل و سوم، بهترین غرفه کشورمان طی 25 سال گذشته در نمایشگاه های خارجی و رویدادهای بین المللی گردشگری بود.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، مصطفی شفیعی شکیب مدیرعامل آژانس پردیسان گشت و عضو هیأت مدیره جامعه تورگردانان ایران که در چهل و سومین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور در مادرید اسپانیا شرکت کرده بود، ضمن بیان این که طراحی و نحوه برپایی غرفه ایران در نمایشگاه های خارجی، در مسیر دستیابی به استانداردهای بین المللی قرار گرفته است، گفت: شاهد برپایی غرفه بسیار با کیفیتی در نمایشگاه فیتور امسال بودیم.

او افزود: به طوری که به جرأت می توانم بگویم ظرف 25 سالی که به عنوان فعال گردشگری در نمایشگاه های مختلف بین المللی با اجرای کانون جهانگردی و اتومبیلرانی یا معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شرکت کردم، پاویونی که در فیتور چهل و سوم برپا شد، بهترین غرفه ایران در تمامی نمایشگاه های خارجی بود.

او ادامه داد: غرفه کشورمان در نمایشگاه فیتور امسال نسبت به دوره پیشین خیلی بهتر و بسیار قوی تر و باشکوه تر بود. این ویژگی های مثبت علاوه بر طراحی، شامل موقعیت مکانی نیز می شد.

شفیعی شکیب ضمن قدردانی از مجریان برپایی غرفه ایران در اسپانیا، خاطرنشان کرد: پاویون فعالان گردشگری ایران در فیتور 2023 در محل مناسب تری قرار گرفته بود و به طبع آن، استقبال مردمی هم نسبت به سال گذشته بسیار مطلوبتر و قابل قبولتر بود، که امیدواریم در آینده نزدیک، شاهد ثمرات این استقبال در جذب بیشتر گردشگران خارجی باشیم.