معرفی برگزیدگان رالی گردشگری بانوان

1401/10/21 - 08:51

برگزیدگان رالی گردشگری بانوان تهران در آئینی با حضور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا و رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این مراسم روز سه شنبه 20 دی ماه 1401 در آستانه فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور سردار سیدکمال هادیانفر، محمد حسین صوفی و جمعی از مدیران نهادها و سازمان های دست اندرکار، مادران و خواهران گرانقدر شهدا و همچنین شرکت کنندگان در این رویداد فرهنگی، در شهرک آزمایش تهران برگزار شد.

در این رالی که 16 دی ماه به مناسبت گرامیداشت روز زن برگزار شد، 70 تیم از بانوان شاغل در دستگاه های مختلف اعم از سازمان اورژانس کشور، جمعیت هلال احمر، سازمان آتش نشانی، شرکت ملی پست ایران، وزارت آموزش و پرورش، اصحاب رسانه، پلیس راهور فراجا و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی شرکت داشتند.

از این میان، تیم هایی از سازمان اورژانس کشور، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و پلیس راهور فراجا به عنوان برترین تیم ها معرفی شدند.

در بخشی از این مراسم از مادران و خواهران گرانقدر شهیدان باکری، شیرودی، زین الدین، همدانی، احمدی روشن و تعدادی از شهدای فراجا به مناسبت فرا رسیدن روز زن قدردانی شد.