برگزاری رالی گردشگری بانوان به مناسبت روز زن

1401/10/14 - 15:08

رالی گردشگری بانوان به همت پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و به مناسبت فرارسیدن روز زن و هفته گرامیداشت مقام زن، برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این رالی گردشگری روز جمعه 16 دی ماه 1401 با شعار "از خودمان شروع کنیم" و با هدف فراهم آوردن امکان مشارکت بانوان در فعالیت‌های اتومبیلرانی، ارتقاء دانش و مهارت این قشر از جامعه، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، جلب توجه عمومی جامعه به جایگاه و مقام والای زن و مادر، برگزار خواهد شد.

خط شروع و پایان این رالی که در آستانه سالروز میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) اجرا می شود، شهرک آزمایش تهران خواهد بود و روز پنجشنبه 15 دی ماه سال جاری، کلاس آموزش نقشه خوانی و جلسه توجیهی آن، برگزار خواهد شد.

مسیر حرکت شرکت کنندگان در نقشه های طراحی شده توسط تیم فنی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، مشخص شده است و شرکت کنندگان می بایست براساس زمانبندی و با توجه به نکات درج شده در نقشه، مسیر مسابقه را طی کنند.

این رالی یک رویداد گردشگری است و ملاک انتخاب برترین ها، کمترین امتیاز منفی ثبت شده توسط داوران، رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نحوه عملکرد رانندگان در موقعیت های مختلف، شیوه نقشه خوانی و مهارت مسیریابی و ... خواهد بود.

مراسم اعلام نتایج و اهداء جوایز، روز سه شنبه 20 دی با حضور فرماندهان پلیس فراجا و مدیران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار خواهد شد.