دبیرکل کلوپ اتومبیلرانی عراق:

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران در ردیف سه کانون برتر دنیا قرار دارد

1401/10/3 - 15:33

عمر حمید علی پس از بازدید از ظرفیت ها و اقدامات کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران، این کانون را جزو سه کانون برتر عضو فدراسیون بین المللی دنیا دانست.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، عمر حمید علی دبیرکل کلوپ اتومبیلرانی عراق در سفر خود به کشورمان از ظرفیت های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران در حوزه صدور اسناد و مدارک بین المللی رانندگی و خودرو، حوزه اتومبیلرانی، امداد خودرو، دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی ارس، سامانه ملی سفر ٠٩۶٢٩، پرتال جامع گردشگری ایران (ویزیت ایران)، بازدید و در جلساتی با مدیرعامل و مدیران بخش های مختلف کانون دیدار و گفتگو کرد.

او که سابقه بازدید از تعداد قابفل توجهی از کلوپ های اتومبیلرانی کشورهای دنیا را دارد، پس از بازدید از ظرفیت های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران، این کانون را از لحاظ برنامه ریزی، انسجام، گستردگی فعالیت ها و نظام حاکم بر اقدامات داخلی و بین المللی و توجه به تمامی جنبه های اتومبیلرانی و گردشگری، جزو سه کانون برتر دنیا دانست.

عمر حمید علی رئیس نادی السیارات عراق، پس از بازدید از کاخ موزه ها، برج میلاد، پل طبیعت و بازار بزرگ تهران با اشاره به بمباران خبری رسانه های دنیا در خصوص موضوعات امنیتی و خطرات سفر به ایران، گفت: علیرغم تمامی تبلیغات سوئی که در رسانه های دنیا علیه ایران شاهد هستیم، ایران را کشوری بسیار امن و سرشار از جاذبه و ظرفیت دیدم.

دبیرکل کلوپ اتومبیلرانی عراق در این سفر با توجه‌ به توافقاتی که میان دو کشور در خصوص تسهیل در تردد اتباع ایران و عراق و صدور اسناد بین المللی برای تردد زمینی وسایل نقلیه صورت گرفته است، در کارگاه آموزشی آنلاین که از سوی مدیران فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی FIA با موضوع صدور کارنه دوپاساژ، برگزار شد، در کنار مدیران مرکز صدور اسناد و مدارک بین المللی کانون ایران شرکت کرد.