آشنایی شرکت کنندگان در نمایشگاه های خارجی با اصول بازاریابی و حضور در مجامع بین المللی

1401/9/28 - 18:44


کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کارگاه آموزشی اصول بازاریابی و حضور در مجامع بین المللی گردشگری را با حضور شرکت کنندگان در نمایشگاه های بین المللی گردشگری خارج از کشور برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، در این کارگاه که روز دوشنبه 28 آذر 1401 با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و اداره کل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی در موزه ملی ایران برگزار شد، مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و هتلداران که به نمایندگی از سوی کنشگران و فعالان صنعت گرشگری ایران با حضور هدفمند در نمایشگاه های بین المللی فیتور اسپانیا 2023 و سفر و هتلداری مسکو MITT 2023، ظرفیت های گردشگری، سرمایه گذاری و ... ایران را معرفی و برای و جذب گردشگران خارجی به کشور تلاش خواهند کرد، حضور داشتند.

سخنرانی لیلا اژدری مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی با موضوع تبیین اهداف ایران در نمایشگاه های بین المللی آغاز گر این کارگاه بود. در ادامه نیز کارگاه های آشنایی با بازاریابی در نمایشگاه های خارجی و آموزش آداب معاشرت و الگوی رفتاری در مناسبت ها، رویدادها و مجامع بین المللی برگزار شد.

محمدحسین صوفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز در این رویداد با تأکید بر لزوم حضور قدرتمند و با شکوه نمایندگان صنعت گردشگری کشور در نمایشگاه های بین المللی گردشگری، شرکت در این گونه رویدادها را راهی موثر و سازنده در راستای نمایش تصویر واقعی از ظرفیت های بیشمار کشورمان و رفع ایران هراسی در میان جوامع مختلف دنیا، دانست.

در پایان، مراسم قرعه کشی محل استفرار نمایندگان گردشگری و شرکت های خدمات مسافرتی حاضر در پاویون ایران در نمایشگاه های بین المللی گردشگری فیتور برگزار و محل استقرار هریک از شرکت ها جانمایی شد.

فیتور امسال از 28 دی ماه 1401 برابر با 18 ژانویه 2023، به مدت 5 روز در مرکز نمایشگاه‌های شهر مادرید برپا خواهد شد. نمایشگاه گردشگری MITT مسکو نیز 16 تا 18 مارچ 2023 همزمان با 25 تا 27 اسفند 1401 در محل نمایشگاهی CROCUS EXPO در مسکو دایر خواهد شد.