ارائه خدمات ویژه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به هنرمندان

1401/8/1 - 10:43

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و صندوق اعتباری هنر در راستای ارائه خدمات رفاهی در حوزه اتومبیلرانی و گردشگری به هنرمندان دارنده هنرکارت، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

 به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این تفاهم نامه روز شنبه 30 مهر 1401 در محل دفتر مرکزی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با حضور محمدحسین صوفی ریاست هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی،  سید مجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و حیدر مرادی مدیرعامل شرکت هنرکارت بنیان ایرانیان و در راستای ارائه خدمات ویژه گردشگری، رالی تورهای گردشگری، برگزاری دوره های آموزش رانندگی ایمن و همچنین صدور اسناد و مدارک بین المللی رانندگی و خودرو برای اعضاء تحت پوشش صندوق اعتباری هنر بر بستر هنرکارت امضاء شد.

 محمدحسین صوفی در آیین امضاء این تفاهم‌نامه با اشاره به سبقه تاریخی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، برگزاری رالی های تخصصی از جمله رالی هنرمندان که اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد را رویدادهایی هیجانی، انگیزشی و در عین حال آموزشی دانست. چرا که پیش از برگزاری رالی، جلسات متعدد توجیهی و آموزشی برای پرهیز از رفتارهای پرخطر، سرعت غیر مجاز و اهمیت واکنش به موقع و کنترل خودرو در مواجهه با موقعیت های مختلف به آنان آموزش داده می شود.

 مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ارائه خدمات گردشگری و اقامتی، برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی داخلی و خارجی، نمایشگاه های گردشگری و هفته های فرهنگی ایران در خارج از کشور را از دیگر اقدامات کانون برشمرد که می توان در بستر این تفاهم نامه با استفاده از ظرفیت دو مجموعه از حضور هنرمندان در این برنامه ها بهره برد وخدمات ویژه ای همچون برگزاری رالی هنرمندان میان ایران و کشورهای همسایه از هنرمندان کشورها در قالب رالی، برای سفر به ایران دعوت کرد. این اقدام در معرفی ایران زیبا نقش بسزایی خواهد داشت.

رئیس هیأت مدیره کانون جهانگردی و اتومبیلرانی موضوع مقابله با ایران هراسی در شرایط فعلی کشور که همگان در تلاش برای دامن زدن به آن هستند را یکی از تکالیف اصلی دغدغه مندان دانست و اضافه کرد: از اینروز در تلاش هستیم تا ایران دوستدار طبیعت، متعامل، صلح طلب و مهمان نواز را از طرق مختلف به جهانیان معرفی کنیم.

او به امضاء تفاهم نامه همکاری با کلوب جهانگردی عراق و افغانستان اشاره و خاطرنشان: در قالب این تفاهم نامه ها قرار است رالی های گردشگری از جمله رالی حرم تا حرم، نمایشگاه صنایع دستی، هفته های فرهنگی، رالی های هنرمندان و ... به صورت مشترک برگزار شود.

 سید مجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر نیز در بخشی از این مراسم با اظهار امیدواری در خصوص ارائه خدمات شایسته به هنرمندان در راستای اهداف و وظایف کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و این صندوق در قالب تفاهم نامه مشترک، گفت: این تفاهم نامه مزایا و محسنات زیادی دارد و تعداد زیادی از هنرمندان و فرهیختگان کشور را تحت پوشش قرا خواهد داد. همچنین با توجه به فعالیت های بین المللی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی این تفاهم نامه می تواند بستر مناسبی برای تعریف رویدادهای جدید فراهم سازد.

براساس تفاهم نامه امضا شده، دو طرف در راستای برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری، استفاده از ظرفیت های دو مجموعه به منظور ارائه خدمات ویژه به هنرمندان سراسر کشور، انجام فعالیت های مشترک در حوزه اتومبیلرانی، راه اندازی باشگاه اعضاء، برگزاری دوره های آموزشی، ارائه تخفیف در خدمات امداد خودرو، صدور گواهی نامه بین المللی رانندگی، برگزاری رالی های گردشگری خانوادگی هنرمندان، رویدادهای فرهنگی و هنری بین المللی و ... همکاری می کنند.