همکاری مشترک ماموت خودرو و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در حوزه اتومبیلرانی، حمل و نقل و گردشگری

1401/6/1 - 17:36

شرکت خودروسازی ماموت خودرو و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران با امضای تفاهم نامه، همکاری های مشترک خود را توسعه می دهند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، روز دوشنبه 31 مرداد 1401 نشست هم اندیشی و بررسی راه کارهای توسعه و تقویت همکاری های مشترک شرکت خودروسازی ماموت خودرو و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با حضور مدیران عامل و جمعی از روسای بخش های مختلف آنها برگزار شد.

محمدحسین صوفی مدیرعامل و جمعی از مدیران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، اسپندارمز بلورچی مدیرعامل شرکت ماموت خودرو، بابک وطن خواه مدیر عامل شرکت مکث موتور، در این نشست حضور داشتند و از خط تولید شرکت ماموت خودرو بازدید کردند.

محمدحسین صوفی در بخشی از این رویداد ضمن اشاره به ظرفیت های بی شمار شرکت خودروسازی ماموت ابراز امیدواری کرد این نشست و بازدید به اجماع ظرفیت های دو طرف به منظور ارتقاء فعالیت های اتومبیلرانی و صنعت گردشگری، تسهیل در عبور و مرور مسافران و گردشگران در مسیرهای زمینی و ترویج فرهنگ سفرهای مسئولانه در کشور منجر شود.

امضاء تفاهم نامه همکاری از موضوعات مورد بحث در این بازدید بود که در این راستا مقرر شد همکاری شرکت ماموت خودرو، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و شرکت مکث موتور با امضاء تفاهم نامه در حوزه اتومبیلرانی، وسائط نقلیه گردشگری و امداد خودرو آغاز شود.

در پایان این رویداد تست رانندگی با خودرو دودیفرانسیل کلوت که از جدیدترین محصولات ماموت خودرو است، توسط حوزه اتومبیلرانی و وسائط نقلیه گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، انجام شد.