تور گردشگری بین المللی پاریس تا پرسپولیس وارد ایران شد

1401/2/4 - 15:23

موتورسواران تور گردشگری بین المللی پاریس تا پرسپولیس با ورود به خاک کشورمان از جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری ایران بازدید ‌خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، گردشگران شرکت کننده در این تور ٢٠ نفر از كشورهای فرانسه، سوييس و هلند هستند که با ١٦ دستگاه موتورسیکلت سنگين و ٣ دستگاه خودرو دو ديفرانسيل از شهر پاریس در فرانسه سفر خود را آغاز نموده و روز جمعه 2 اردیبهشت 1401 از طریق مرز ماکو وارد استان آذربایجان غربی شدند.

این تور گردشگری با هدف مقابله با ایران هراسی و در راستای معرفی فرهنگ، تمدن، آثار و جاذبه های تاریخی و گردشگری کشورمان با هماهنگی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، کشورمان را به عنوان یکی از مقاصد امن و زیبای گردشگری خود انتخاب کرده اند تا سفیر امنیت ، فرهنگ و تمدن ایران اسلامی باشند.

این گردشگران موتور سوار طی ٢١ روز حضور در ایران با عبور از شهرهای كندوان، تبريز، سقز، كرمانشاه، گلپايگان، اصفهان و ياسوج از جاذبه های تاریخی و گردشگری این شهرها بازدید خواهند کرد.

در ادامه به مدت ٤ روز در شهر شیراز اقامت خواهند داشت و پس از بازدید از جاذبه های تاریخی و گردشگری این شهر در مسیر بازگشت از شهرهای اصفهان، اراك، قزوين و گیلان عبور و ایران را از طریق مرز آستارا به مقصد فرانسه ترک خواهند کرد.