شرکت کنندگان در فیتور ۲۰۲۲ افرادی حرفه ای و مصمم تر هستند

1400/11/4 - 20:42

مدیر مرکز فرهنگی پرسپولیس در مادرید نقطه قوت نمایشگاه گردشگری فیتور امسال را حذف افراد غیر حرفه ای و حضور افراد حرفه ای تر و مصمم تر در حوزه سفر و جهانگردی دانست.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، احمد طاهری نماینده ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور اسپانیا که هم اکنون در شهر مادرید دایر است، گفت:به عنوان یک‌ فرد ‌حرفه ای دوازدهمین سال است که در این نمایشگاه شرکت می کنم اما این دوره شرایط بسیار پیچیده ای دارد‌‌.

او افزود: از ابتدا پیش بینی می شد که تعداد شرکت کنندگان در فیتور ۲۰۲۲ هم از نظر تعداد کشورهای شرکت کننده و هم تعداد اسپانیایی ها که برای بازدید در محل نمایشگاه حاضر می شوند بسیار کم خواهد بود. البته این اتفاق نکات مثبتی هم دارد و آن این است که بازدید کنندگان و شرکت کنندگان در این دوره بسیار جدی تر، تخصصی تر و مصمم تر هستند.

طاهری با بیان اینکه سطح کیفی حضور نمایندگان ایران در نمایشگاه امسال قابل قبول است اظهار داشت: نمایندگان ایران در این دوره بسیار متحد هستند و برای دستیابی به این هدف مشترک که ایجاد علاقه برای سفر به کشورمان است دستشان را در دست یکدیگر گذاشته اند.

این شرکت کننده نحوه چیدمان و طراحی متفاوت پاویون ایران را نسبت به سال های گذشته قدرتمندتر توصیف کرد و گفت: شرکت در نمایشگاه ها حتی به صورت مجازی نیز مفید است؛ اما شیوه حضور فیزیکی تأثیر گذاری بسیار بیشتری دارد. چون برخورد و رفتار مردمی مثل ایرانیان که فرهنگی‌ متفاوت با مردم اروپا دارند، حاوی این پیام است که در حین انجام فعالیت حرفه ای هم افرادی میهمان نواز که مشخصه بسیار ویژه مردم کشورمان است، هستیم‌‌.

طاهری در ادامه تصریح کرد: مسئله مهم در شرایط فعلی این است که با ایجاد حس انگیزه، جهانگردان را به سفر ترغیب کنیم و آهسته آهسته روند برگزاری تورها را پر قدرت تر و جذاب تر از گذشته در پیش بگیریم.