در نشست هم اندیشی فیتور صورت گرفت

بررسی راهکارهای حضور ایران در فیتور ۲۰۲۲

1400/9/28 - 18:12

نشست هم اندیشی برپایی غرفه ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور اسپانیا برگزار و راهکارهای حضور قدرتمند کشورمان در این رویداد جهانی بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این نشست روز یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ در سالن جلسات کانون با حضور نمایندگان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان مجری غرفه ایران در فیتور سال آینده میلادی، برگزار شد.

در نشست هم اندیشی فیتور ۲۰۲۲، هادی سجادی راد مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گزارشی از حضور در نمایشگاه فیتور در سال های گذشته ارائه کرد.

او‌ در ادامه به تشریح اقدامات کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و معرفی موقعیت غرفه ایران در این دوره از نمایشگاه که با ابعاد ۷ و نیم در ۱۶ متر در بخش اروپایی نمایشگاه واقع شده است، پرداخت.

در بخش دیگری از نشست کاستی ها و مشکلات دوره های قبل بررسی و بهترین راهکارهای معرفی ظرفیت های بی شمار و متنوع کشورمان در حوزه صنعت گردشگری و سرمایه گذاری ارائه و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دیجیتال محور بودن تبلیغات، آماده سازی ویدئوهای سه بعدی، برگزاری نشست های ایران شناسی، ارائه بسته های سرمایه گذاری در حوزه صنعت گردشگری، بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای ایران در اسپانیا، استفاده از نمایشگرهای دیواری نمایشگاه و ایجاد جذابیت های بصری از موضوعات مورد توافق و تأکید حاضران بود.

در این دوره از نمایشگاه فیتور به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا موسیقی زنده توسط هنرمندان کشورمان اجرا نخواهد شد.

نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور ۲۰۲۲ از ۲۹ دی تا ۳ بهمن ۱۴۰۰ در مادرید اسپانیا برپا خواهد شد.