استقبال جامعه تورگردانان از اجرای غرفه ایران در نمایشگاه‌‌ فیتور توسط کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

1400/9/17 - 07:29

نشست هم اندیشی حضور جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور ۲۰۲۲ با حضور مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و اعضاء هیأت مدیره جامعه تورگردانان ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، در این نشست که روز چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ در سالن جلسات کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار شد، ابراهیم پور فرج رییس جامعه تورگردانان ایران از واگذاری مسئولیت اجرا و برپایی غرفه ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور ۲۰۲۲ اسپانیا به کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، ابراز خرسندی کرد.

 او همچنین ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های تیم اجرایی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در سال های گذشته، برای حضور پر رنگ و هدفمند نمایندگان و اعضاء جامعه تورگردانان ایران در نمایشگاه فیتور امسال اعلام آمادگی کرد.

محمد حسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز با اشاره به این که رویکرد کانون در برگزاری هیچ یک از نمایشگاه های بین المللی از جمله نمایشگاه فیتور در تمامی ادوار، اقتصادی نبوده است، خاطر نشان کرد: به منظور تسهیل در مشارکت بخش خصوصی و فعالان گردشگری کشور برای حضور فعال در نمایشگاه فیتور، بالغ بر ۱۰ درصد از هزینه غرفه مشارکت کنندگان در قالب یارانه حمایتی از محل درآمدهای عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی پرداخت خواهد شد.

 در این جلسه حاضران بر لزوم حضور هرچه باشکوه تر نمایندگان و کنشگران صنعت گردشگری کشورمان در نمایشگاه فیتور امسال تأکید و اعلام آمادگی کردند که با تمام توان در کنار تیم اجرایی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی خواهند بود و برای حضور و معرفی شایسته ایران در فیتور ۲۰۲۲ تلاش خواهند کرد‌‌.

این دوره از نمایشگاه فیتور قرار است همانند دوره‌های پیشین، همزمان با نخستین ماه سال آینده میلادی در محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های FIERA DE MADRID در کشور اسپانیا برگزار شود.کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، امسال نیز مأموریت دارد تا به عنوان نماینده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، زمینه مناسب برای حضور فعالان و نقش آفرینان صنعت گردشگری ایران و معرفی بیش از پیش ظرفیت‌ها و جاذبه‌های بی‌شمار کشورمان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور (FITUR) را فراهم کند.

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور اسپانیا از 29 دی ماه تا 3 بهمن‌ماه 1400 مصادف با 19 تا 23 ژانویه 2022 در مرکز نمایشگاه‌های شهر مادرید برگزار خواهد شد.