رالي تور پاییزی شیراز - خلیج فارس با خودروهای فولکس واگن برگزار شد

1400/9/15 - 12:52

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی رالي تور گردشگری خانوادگی ویژه فصل پاییز  را با حضور خودروهای کمپر فولکس واگن در مسیر شیراز به سواحل نیلگون خلیج فارس برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این رالی تور از روز چهارشنبه 10 آذر ماه آغاز و تا جمعه 12 آذر 1400 با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و با حضور حدود 30 دستگاه خودرو برگزار و با استقبال هموطنانمان در مسیر حرکت شرکت کنندگان مواجه شد.

توسعه و ترویج سفرهای مسئولانه در دوران کرونا، توسعه فعالیت های تخصصی اتومبیلرانی در کشور، ایجاد شور و نشاط اجتماعی ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی و معرفی جاذبه های کمتر شناخته شده کشورمان از مهمترین اهداف برگزاری این رالی بود.

تمرکز بر برگزاری رالی تورهای گردشگری خانوادگی، با خودروهای خاص در سراسر کشور موجب شناسایی و صیانت از خودروها و ترویج ‌و توسعه رانندگی ایمن، گردشگری و طبیعت گردی می‌شود.

رالی تور گردشگری خانوادگی پاییزی شیراز به سواحل خلیج فارس، سومین دوره رالی تورهای گردشگری ویژه خودروهای فولکس واگن است که در ماه جاری اجرا شد. با توجه به استقبال عموم علاقه مندان به اتومبیلرانی و گردشگری، برگزاری و اجرای این گونه برنامه ها در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.