برگزاری رالی تور گردشگری خانوادگی ویژه خودروهای تاریخی فولکس

1400/9/8 - 09:46

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با همکاری باشگاه فولکس واگن ایران، رالی تور گردشگری خانوادگی در مسیر تهران- کاشان برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این رالی تور قرار است روز پنجشنبه 11 آذرماه با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از تهران آغاز شود و جمعه 12 آذر 1400 در کاشان به کار خود پایان دهد.

هدف از برگزاری رالی تور گردشگری خانوادگی خودروهای فولکس واگن ترانسپورتر ایران، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، توسعه سفرهای مسئولانه در دوران کرونا، شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی و ترویج فرهنگ رانندگی ایمن است.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تلاش می‌کند تا در راستای عمل به وظایف و اهداف خود در زمینه شناسایی، حفاظت و نگهداری از این نوع خودروها، با برگزاری رالی‌ها و دیگر برنامه‌های فرهنگی از جمله همایش‌ها و نمایشگاه‌ها، به تبیین جایگاه وسیله‌های نقلیه تاریخی به عنوان بخش مهمی از میراث فرهنگی- صنعتی کشورمان کمک کند.

علاقه‌مندان به کسب آگاهی بیشتر درخصوص برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می‌توانند به نشانی اینترنتی WWW.TACI.IR مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 66749971-021 الی 4 و 66900771-021 الی 4 تماس حاصل کنند.