همایش باشکوه خودروهای تاریخی، کلاسیک و آفرود در اصفهان

1400/8/10 - 10:35


همایش بزرگ خودروهای تاریخی و کلاسیک و آفرود از سوی حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان اصفهان در پارکینگ مجموعه پرواز خیابان شیخ کلینی اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، 220 دستگاه خودرو تاریخی و کلاسیک با قدمت 70 تا 30 سال و 50 دستگاه خودرو آفرود با تجهیزات کامل گردشگری و طبیعت‌گردی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این همایش به نمایش درآمدند و با استقبال بسیار چشمگیر علاقه‌مندان به خودرو و گردشگری روبه رو شدند.

خودروهای تاریخی و کلاسیک همواره مورد استقبال عموم مردم قرارگرفته اند. رالی، رژه، همایش و نمایشگاه خودروهای کلاسیک و تاریخی که بخش مهمی از میراث فرهنگی و صنعتی کشور محسوب می شوند، علاوه بر جذب  اعتماد مالکان خودروهای تاریخی برای ثبت پلاک تاریخی و صیانت از خودروهای کلاسیک موجب بالا بردن روحیه نشاط و شادابی جمعی می‌شوند.

حضور خودروهای آفرود با تجهیزات کمپینگ و گردشگری هم از دیگر نقاط قوت این همایش بود که مشوق طبیعت دوستان و گردشگران برای تجهیز خودروها و توسعه گردشگری است.

هدف از برگزاری این رویداد ایجاد نشاط اجتماعی ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی، توسعه و تسهیل سفرهای مسئولانه گروهی و زمینی در دوران کرونا و گسترش فعالیت های اتومبیلرانی در کشور بود.